Blog
Finał Miss Polski Nastolatek 2018
Lubimy kiedy nasze ubrania towarzyszą kobietom w ważnych momentach ich życia, kiedy możemy podkreślić ich delikatności i wrażliwość, dlatego z wielką radością wzięłyśmy udział w Finale wyborów Miss Polski Nastolatek 2018.
Charytatywny pokaz mody Vivat Mama Metamorfozy Gwiazd
Metamorfozy Gwiazd to cykliczne pokazy mody z udziałem znanych osób. Tym razem wydarzenie to odbyło się pod hasłem „Vivat Mama!” i zorganizowane zostało na rzecz Fundacji Koocham, zajmującej się dziećmi ze schorzeniami neurologicznymi.
Pokaz kolekcji Aqua podczas Grand Prix Monaco
25 maja 2018 podczas Grand Prix Monaco zostanie zaprezentowana najnowsza kolekcja Aqua by La Metamorphose. Pokaz odbędzie się w hotelu Le Meridien Beach Plaza w Monaco w czasie uroczystej Gali o godzinie 21.00.
Spełniło się nasze kolejne marzenie!
Wczoraj wieczorem w Cannes, na zacumowanym w porcie, niedaleko Pałacu Festiwalowego 40-metrowym jachcie Lady Jersey odbył się premierowy pokaz naszej kolekcji Aqua.
Premiera kolekcji Aqua na Cannes Film Festival 2018 Cocktails and Couture Gala
Marzenia, pasja i wieloletnia wytrwała, sumienna praca to składowe, które pozwoliły nam stworzyć markę La Metamorphose Gawkowska & Szczęsna. Ciągły rozwój i pokonywanie kolejnych etapów, doprowadziły nas do bardzo ważnego dnia i możliwości zaprezentowania naszej najnowszej kolekcji Aqua w wyjątkowym, niepowtarzalnym miejscu jakim jest Cannes.
The Power of Sisters – Wywiad: Marta i Marychna z Doliny Pięciu Stawów
Schronisko w Dolinie Pięciu Stawów Polskich w Tatrach Wysokich znajduje się na wysokości 1671 m n.p.m. i jest najwyżej położonym schroniskiem górskim w Polsce. Dotrzeć do niego można tylko pieszo, górskimi szlakami. W nagrodę za trud wspinania poza pięknymi widokami, na turystów czeka tam wyjątkowa gościnności i domowa atmosfera, o którą dbają dwie siostry - Marta i Marychna.
Saga Rodu Machurów
Zapraszamy do obejrzenia programu ,,Saga Rodów " TVP 3 Warszawa, w którym miałyśmy przyjemność przedstawić nasze korzenie i opowiedzieć o tym kto zaszczepił w nas pasję do projektowania, ale także o wszystkich wartościach jakie przekazano nam w rodzinie.
Wiosenne Metamorfozy Gwiazd
W poniedziałek miałyśmy okazję zaprezentować naszą kolekcję Mystery w ramach Pokazu Wiosenne Metamorfozy Gwiazd, który odbył się w hotelu Mazurkas w Ożarowie Mazowieckim.
The Power of Sisters – wywiad: Karolina Chapko
Karolina Chapko - aktorka Teatru Bagatela i Teatru STU w Krakowie. Popularność zdobyła dzięki swoim znakomitym rolom w filmach i serialach m.in. „Oszukane”, „1920. Wojna i Miłość”, „Ultraviolet”.
Niezwykłe Kobiety dołączają do projektu „The Power of Sisters”
W ubiegły czwartek miałyśmy zaszczyt gościć w naszym Atelier La Metamorphose przedstawicielki Rady Przedsiębiorczych Kobiet i Emirates & Europe Business Development Cluster.
Czekamy na Ciebie w naszym nowym Atelier La Metamorphose
Wychodząc na przeciw potrzebom naszych Klientów i w związku z rozwojem marki La Metamorphose pod koniec ubiegłego roku przeniosłyśmy dotychczasowy showroom...
Noworoczne postanowienie
Koniec roku to tradycyjnie czas podsumowań i planów na zbliżające się miesiące. My też oczywiście mamy swoje noworoczne postanowienia…
Mam wielkie szczęście, że jesteś moją siostrą
Od kilku lat tworzymy wspólnie markę modową La Metamorphose. Dzięki wzajemnemu wsparciu spełniamy swoje marzenia...
The Power Of Sisters
Poszukujemy aniołów. By z zaświatów strzegły nas i wspierały ale tak naprawdę często jest, że są one obok nas przez całe życie...
Kontakt
Serdecznie zapraszamy do kontaktu - Twoje sugestie, uwagi i pytania są dla nas bardzo cenne
Modele kolekcji dostępne w sieci sklepów